MIN SÖNDAG

Hej sötnosar! Förlåt förlåt för den superdåliga uppdateringen idag,men kan snabbt förklara allt som skett kring min dag. Vaknade runt 10,så tog jag en powerwalk till gymmet och tränade i ca 1h o en kvart. Sen hämta mami mig så lämna hon mig hem o jag duscha osv.. Sen kom Julia hit så käka vi middag och kolla några avsnitt av PLL. Sen åkte hon hem och typ från kl fem idag så har jag bara pluggat,pluggat o pluggat. Men snart är jag klar och då ska jag ta fram en kopp te och kolla ett avsnitt av Gossip girl. Jaaa,mer än så har min Söndag inte varit.. Helt okej faktiskt. Men nu ska jag plugga lite extra så jag får bra på mitt so prov imorn,hörs på Måndag babes! kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback