HAHAHAH

Hej! I Fredags så hände det nåt väääldigt pinsamt,men samtidigt roligt,hehe.. Ja,ni får läsa själva,haha!

Julia: Malin,ska inte du typ gå på toa och spegla dig?

Jag: Nej?,varför skulle jag?

Julia: Ehm..

Jag: OMG,Säg inte att det är nåt med mitt smink!!

Julia: Nej nej.. Ditt smink ser bra ut..Men asså..

Jag: MITT HÅR!!? HAR DET BLIVIT LOCKIGT?moh f*ck,platta ju det för någon halvtimma sen!

Julia: Asså Malin.. Det är inget med ditt ansikte eller frisyr,de bah..

Jag: Vadå? SÄÄÄG!

Julia: Vad har du för färg på trosorna?

Jag: Och varför skulle det vara så intressant för?
*så kollar jag ner på mina byxor och ser att min gylf är öppen!*

Jag: OMG,VARFÖR SA DU INGET?!!

Julia: YOLO! HAHHA

Jag: Vadå YOLO? Tur att ingen kille var i närheten,då skulle det vart YOLO för man såg rätt tydigt mina trosor!
*hör sedan något.. vänder mig om*

Jag: Omg,det är fan ett helt gäng med killar som stått och glott på mina trosor i en fkn halvtimma nu!!
*kollar på killarna och ser att dom as garvar*

Jag: Asså Julia.. DU SKA DÖ!

Julia: HAHHAHAHAHA,YOLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback