GOTHENBURG-

Hej sötnosar! Just nu befinner jag mig i Göteborg som ni säkert redan vet! Vi kom fram vid eftermiddag nångång. Runt fyra ungefär. Synd att butikerna redan hade stängds då,men det gör inget iaf. Vi var ändå såå himla trötta när vi kom fram. Karros syrra skjutsade hem oss hem till henne och på bordet stog två tallrikar med nachos till mig och Karro! Såå himla gott. Bra rätt tillfälle asså.. Det enda vi hade tryckt i oss var massa skräpmat och läsk. Glass,godis,chips,nötter,energidricka,kakor och cola. Så det gick ner fint i magen,hihi :) Sen fick båda vi bara ryck och ville göra nåt. Vi blev helt rastlösa från ingenstans,haha. Och eftersom alla butikerna var stängda,inte så konstigt på en Söndag.. Så vi tänkte göra något roligt av den här Söndagen eftersom vi ALLTID brukar sitta och lata oss en Söndags kväll med en chips påse i ena handen. Så vi beslöt oss att gå på bio och fika på i ett mysigt café.Filmen var helt ok. Inte direkt nåt jag rekommenderar men det var kul att se lite annorlundare filmer. Och jaa. Vi kom hem för ca 30 min sen och nu ska vi bara chilla framför teven. Imorgon blir det nog att spendera dagen med shopping,god mat,fest osv. Uppdaterar bloggen imorn,PUSS













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback