GODMORNING+ SNACK OM GÖTEBORG

Hej och God morgon sötnosar! Kvällen/natten igår var helt ok. Inte så kul som jag trodde att det skulle vara men det var kul iaf. Lärde känna lite nytt folk,så det var ett plus iaf! Jag kan knappt sitta still just nu,kan inte vänta tills vi åker till Göteborg imorgon! Sist jag var där för.. eh,hjärnslapp asså,haha! Nä,men det var nog i mitten av sommaren då jag var och hälsade på pappa som bor strax utanför Göteborg,så man kan inte direkt säga att jag var inne i "Göteborg city",så det ska bli så himla kul att få åka dit! Idag har jag fullt upp på schemat. Jag ska först in till stan och luncha med Julia & Nathalie,kommer sakna dom tjejerna såå mycket. Sen måste jag köpa lite grejer inför packningen. Och ikväll kommer jag sitta hemma hos Karro och packa,packa,packa.. Vi valde att packa hemma hos henne tillsammans eftersom det är närmast henne till tågstationen. Aja iaf,Karros syrra har internet där nere i Göteborg hemma hos henne så det kommer nog förmodligen bli uppdatering där också. Iaf! Startar dagen med lchf pannkakor,kesella och bär,mums! Bloggar mer sen,pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback