GODMORGON LÖRDAG

Skit tidig,men aa.. Iaf. Godmorgon babes! Haft en bra gårkväll? Själv hade jag det super mysigt med syrran,varsin Ben&Jerry framför Mean girls,länge sen jag såg den men absolut en favorit bland tjejfilmerna! Sen låg vi i soffan o snackade lite.. Lite stor o lilla syrra time! Men ikväll blir det utgång med en massa sköna människor! Men först ska jag in till stan och fixa lite grejer o luncha med mami. Sååå,det är min dag-och kväll! Vad ska ni göra babees,nåt kul? Hoppas det! lördagskramaar :*

Föresten,snubblade förbi inne i Guldfynd igår bland Kenzas kollektion som hon har gjort med Guldfynd och den heter "Guldfynd by Kenza",om ni inte visste det! :D Har ju redan en ring därifrån om ni inte visste det,men det finns så sjukt fina örhängen och halsband/armband. Så funderar lite över att köpa mig ännu ett smycke från henne. Som sakt,är inte säker på vilket smycke. Dessutom är bilden as dålig,men går ni in i en Guldfynd butik nångång så skulle det varit kul om ni kollade bland hennes kollektion av smycken och sedan kommenterade detta inlägg om vilket/vilka smycken ni tycker jag ska köpa! Älskar smycken som ni kanske märkt och hennes smyckenr ju bara fööör snygga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback