God morgon Sverige

God morgon alla vakna! Jag är nog den första som är vaken i huset. Jag vet faktiskt inte varför jag vaknar så snabbt. Jag sover ca 6 timmar per natt. Klart som fan att jag blir trött,så jag låter kroppen få sova. Och så vaknar jag typ klockan sju varje morgon. Bra när det är skoldagar,men vafan,vem vaknar klockan sju på helgerna? Okej om små syskonen gör det,min lillasyster vaknar ju halv sju varje dag. Men jag? En 16 åring.. Haha asså.. This is wierd. Men men,slutsnackat om min sömn nudå. Idag blir det shopping! Ikväll blir det kanske fest,vi får se. Vi vill "uppleva" staden lite mera,eller vad man ska kalla det. Okej,vi är inte i Mexico men Göteborg har jag inte varit i ett år så det är ju klart att man glömmer.. Vi ska också träffa några vänner som vi känner från skolan sen fleera år tillbaks! Ska också försöka träffa min kusin Olivia som sägs bo inne i stan.. Haha,ni märker,jag har ingen som helst koll på folks som har mig nära vart dom bor osv! Aja. Får väl se till att väcka Karro snart så ska vi ner och handla frukost. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback