GOD MORGON LÖRDAG

God morgon sötnosar! Haft en bra kväll/natt igår? Själv så hade jag det super bra tillsammans med en massa sköna vänner. Synd att det spårades lite pga vissa som ville komma in i festen fast dom inte var inbjudna lixom.. Jag skulle bara tycka det var pinsamt att gå in i en fest utan att vara bjuden.. Men dom kom iaf inte in så det var skönt. Känner en av dom och h*n är verkligen INTE trevlig. Aja. Idag ska jag ta det chill.. Ska till Stockholm med Mathilde,så ska vi fika där och shoppa lite o så.. Samma som ikväll,ska ta det chill med och äta massa gott framför Melodifestivalen. Hade först heeelt glömt bort att det är ikväll först jag såg reklamen ute vid busshållsplatsen när jag,Nathalie och Julia var påväg till festen.. Sitter iaf o äter frukost framför teven nu. Fil o flingor + bär,inte så lyxigt men gott ändå. Men men,ni får ha en skitbra dag så hörs vi kanske senare,PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback