FRIDAY TOMORROW/Valentins Day -snack

Hej finisar! Hur har ni firat Alla Hjärtans Dag? Hann ju inte blogga så mycket idag än att skicka in en hälsning. Men jag har iaf haft det bra idag. Började skolan med SO prov,sen bild,slöjd,sv och sista lektionen var språk och då fick vi geléhjärtor av våra lärare,såå söt! Men snacka om att det spårades ut totalt asså. Alla ska ju ha lika många godisar såklart. Gissa vad.. Tre killar fick fem stycken mer så alla dampa. Jag brydde mig inte särskilt mycket,kom igen,det är godis? Även om jag är en godisgris. Aja. Efter skolan gick jag hem och i mitt rum var det ett paket inslaget! Självklart öppna jag det fort som attans och i paketet låg det en choklad ask,två stycken superfina tröjor och ett par sköna sockor. Allt behövdes verkligen. Tack mami! Och till middag åt jag tacos och efterätten var sjukt god,pannkakor med sylt,nutella och grädde+bär,muums! Sjukt gott. Okej,nu ska jag inte sukta er men så såg dagen ut iaf. Imorgon är det Fredag. Som vanligt så ska jag säga hur sjukt fort veckan gott och det är verkligen sant. Var det Fredag igår eller är det jag som är efter? Menja. Imorgon blir det feeeeest! Woop. Har också ett prov i SV,men det klarar jag nog av. Ska försöka plugga på det nu och fixa en latte till det också. Ha en fin Torsdags kväll så hörs vi imorgon,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback