ESPRESSO HOUSE MED JULIA,NU ------> HEEEEM!


Skum rubrik,men yolo typ.. nää,hah
Hej iaf! Slutade runt 3 tiden idag så åkte jag och Julia direkt in till stan och små shoppade lite.. Köpte lite hårprodukter,ansiktsmask,body lotion och filar osv.. Ska ta hand om mig "lite extra" idag,känner mig så sjukt torr i huden. Aja.. Efter att vi små shoppat lite så stack vi till Espresso House som vanligt med varsin latte och snackade lite om allt möjligt. Och jaa,sen sa vi ciao ciao o så drog jag iväg till bussen som jag väntar på nu.. Buuh,va kaaallt asså! +att det snöar.. Får ta ett riktigt låååångt bad.. Och så står jag här själv också,lite smått läskigt eftersom det finns en gubbe som står o dricker på busshålssplatsen mittemot.. Men det löser nog sig,bussen kommer om 6 min,men den kommer nog komma lite tidigare,hoppas jag! Menmen. En negativ grej med dagen är ju förfanume skolan! Asså shit va skit det gick.. Vaknade upp vid 7:45,tills jag fixade mig så gick det typ 1h + att bussen var försenad 10 min (!!!),läraren blev INTE glad asså.. Och sen har vi matte i typ en och en halv timma,asså matte,varför just det ämnet??! Och väl på den korta rasten så börjar jag få så j*vla ont i magen så att det inte är sant.. Efter rasten hade vi bild,målar själv som en kossa så det gick inge vidare. Sen hade vi lunch. Ååh helvete asså! Någon persilika soppa med bröd,guud va gott asså! Och sista timmen var värst! Vi hade idrott och Robert (vår vikare som vi har nu till Mars medans Jenny,vår riktiga gympa lärare,har kurs),pressade oss sååå hårt under handbollen. Jag ba "men förstår du inte,Jenny t.o.m säger att man inte ska anstränga kroppen när man är sjuk" och han ba "nej men nu är jag häf och det är mina regler. upp nu!".. Asså snacka om att jag fick damp f*n. Menjaa,hoppas på att morgondagen blir 100 ggr bättre. Ses senare,PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback