Bakis som fan.

Hej och god morgon finisar! Åhh fan,är bakis idag. Rätt tillfälle asså.. Men det är de nog värt eftersom.kvällen/natten igår var hur rolig som helst! Bästa på länge asså! Och gissa vem jag träffade på? Min kusin Olivia! Wii,såå kul. Vi har bestämt att träffas idag. Jag vet att jag är hur bakis och trött som helst men whatever,hon ska resa imorn till Spanien så hon kunde bara träffas idag. Haha,jag vet,jag kan ju inte dissa Karro o gå till min kusin men Karro får väl också följa med. Vi ska bara äta frukost och klä på oss. Sen ska vi så fort som möjligt in till stan och luncha med Olivia och shoppa lite tillsammans. Ja,typ en helt normal dag. Men ikväll tänkte vi gå ut,får se hur jag mår efter mina tabletter. Är så sjukt sugen på utgång men som sakt,festar jag helt bakis så kommer det nog bli värre imorn så jag får se till att ta bakis tabletter,puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback