Min påsk

Hej sötnosar! Har inte kunnat blogga eftersom vi varit hos farmor & farfar under hela påskhelgwn och där finns det ingen internet. Men jag har ändå haft det underbaaaart. Började påsken med en god påskfrukost. Sen fick vi våra påskägg. Och senare fick jag också lite "påskpresenter" från mamma och pappa! Sen kom typ hela släkten och vi käkade massa mat och hade sjukt kul. Juste! Min kusin kom också tillbaka,HELT BRUN AV SOLEN,asså åh avis jag är! Hon hade varit i Dubai i 2 veckor och hon kom hem i Fredags och gissa vad hon hade köpt VS grejer till mig därifrån som påskpresent,så blev sjukt glad! Och från pappa fick jag pengar & godis o från mamma fick jag lite kläder o smycken. Tack tack!! Men men. Idag är det annandag påsk och vi ska åka till Uppsala för att träffa mina kusiner från mammas släkt. Såå ni får ha en underbar dag sötnosar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback