Ingen rubrik

Hej hej. Sorry för att jag knappt bloggat men orkar inte berätta varför.. Inget negativt iallafall så det är skönt. Har haft ett underbart påsklov så ni har någ en liten förståelse varför jag inte kunnat bloggat så mycket. Nu är skolan igång igen iaf. Massa pluggande o så. Ska också försöka ta mig till gymmet minst 1 gång denna vecka för det var rätt länge sen. Men min dag har iaf sett helt okej ut :) Böejade dagen med sv prov,gick lagom bra. Sen hade vi bild,hemkunskap,matte & sista lektion var no så de va ändå rätt chill,hade extra lärare alla lektioner så ni kan ju tänka er hur det såg ut i klassrummet.. ;) Efter skolan så drog jag ,Karro,Julia och Isabella in till stan. Vi käkade på Kebab house och sen shoppade vi lite oså. Och nu ska jag titta på tv med en skål med jordgubbar och choklad,pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback