1a April

Hej hej! 1a April är snart slut men jag har blivit lurad på Aprilskämt massaaaa gånger idag. Det värsta var nog på morgonen då jag var sjukt trött och syrran ba "Malin,förlåt asså förlåt.. Vet inte hur jag ska berätta det här men.. Asså.. Det var så att jag skulle spela på din mobil eftersom det inte fanns nåt program på teven på morgonen och mamma låter mig inte öppna datorn så jag tänkte spela på din mobil och jag kan ju som sagt inte din kod så jag.. Ehm.. Jag spärrade den tillslut efter 10 försök." Och jag blev skiit arg och skrek på henne "ASSÅ J*VLA SNORUNGE,VÄNTA BARA TILLS JAG FÅR TAG PÅ DIG,DET ÄR F*N TREDJE GÅNGEN NU JAG SLA LÄMNA IN DEN PÅ LAGNING,ASSÅ JÄKLA SKITUNGE!!!" . Och så går det typ 20 min.. Jag sitter i mitt rum helt röd i ansiktet och så kommer min syrra in o ba "Malin..?" Jag sa "Stick din skitunge!" så hon ba "APRIL APRIL DIN DUMMA SILL,HAHHAHAHAHA!!!" . Sååå ja,jag är lätt lättlurad som ni ser. Har längtat hela dan efter att denna dag ska va slut efter alla dessa skämt.. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback