-

Hej allihop! Orkar inte förklara igen varför jag inte bloggat men ni kommer förmodligen att få samma anledning så det är inget att ta upp. Ni har läst det så många gånger såå,haha. Men nu ska jag iaf försöka göra nått inlägg varje dag,eller varanan dag iaf. Idag har jag iaf varit i skolan som vanligt,hade fyra j*vla prov idag!! Asså på en dag? Helt sjukt! Från ingenstans kom en kossa till lärare o ba att vi ska ha prov. Okej,dom två första proven,asså biologi och geografi proven var inte så överraskande eftersom vår lärare talade om oss innan att vi har dom proven. Men vem fan har sagt att vi har matte,svenska och historia prov OCKSÅ?!! Kossor. Aja. Efter skolan drog jag bara hem. Karro försökte få mig att åka med henne till stan men tror ni jag pallar det efter den här dagen? Nej. Så efter skolan åkte jag bara till Ica o handlade lite gott sådär,hehe. Och juste. Syrran ska till Justin Biebers konsert ikväll,även om jag inte är ett fan av honom eller inte lyssnar på hans musik så kan jag inte låta bli att bli lite avis.. Men men. Nu ska jag käka lite snabbt och sen får vi se vad som händer sen,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback