Sorry

Hejhej! Tänkte kika in mitt i plugget nu,haha. Asså förlåt veeerkligen för att jag inte bloggat på hela dan,men jag har inte haft min mobil på hela dan,batteriet tog slut igår o jag hitta inte laddaren förrän NU,då den var under sängen,*uups..* Menja,som vanligt så sitter jag i soffan med en kopp te o pluggar. Asså haha,låter som om jag inte har nåt liv,men asså ja,plugg o plugg lixom heela tiden! O ja,dagen har inte vart så speciell heller. Idag höll jag på o somna om i matte lektionen,shit asså!,läraren ba babbla på o jag ba "va?",haha såå efterbliven.. Men sista timmen kötde jag på bra,vi hade Biologi prov,gjorde rätt bra ifrån mig faktiskt,duktig tjej hej! Ahaha,men men. Efter skolan gick jag hem o bytte om till mjukiskläder o satt på en film o snacka med lite gott folk på tele,hihi ^^ Sen kom Karro en stund så snacka vi massa o åt sushi,sen drog hon hem så fixa jag håret lite o gick ut på en promenix mot affären o köpte med mig hem "Marabou Daim",bara jag som är beroende av den? :D O när jag gick hem plugga jag lite,titta på tv o nu pluggar jag. Hehe,ska plugga färdigt nu o ringa Julia sen,PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback