Snack om dagen..

Hey babes!! Idag är det ju kanelbulledagen,så självklart det bullar ätas ;) Så jaa,mamma o jag bakade en heel plåt med bullar! Åt så mycket att jag låg typ i soffan heldöd,hehe.. Men jag hann kolla på halva filmen,sen ringde Alice o vi snacka en timma typ om hennes fest som är på Lördag,*lääängtar!*. Så jag glömde bort filmen helt o plugga istället lite matte. Snart helg,så jag tänker plugga nu istället för i helg! Juste!,har ju massa planer inför helgen som sakt,tänkte ta upp vissa saker ikväll eller imorrn. Men men,jag hade ju en liten frågestund för ett par dagar sen.. Kommer ni ihåg? Ja,fick iaf en del frågor på kik o fb som jag tänkte besvara dom kommande dagarna! Aja,ska iväg på en promenix mot Karro,glömde mina hörlurar där! Mååste ha dom,haha!


Bild från donken idag,bjuder på det! Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback