Shit..

Hey bloggläsare! Haha,asså jag fattar verkligen inte hur jag kom upp imorse?! Vi var hemma runt två-halv tre. Ni borde sett mig när jag kom hem.. Herregud. Jag slängde iväg mina två väskor. Gick in på toa o snabbt in i sängs! Glömde tvätta bort sminket o byta om till pyjamas,så jag såg ännu värre ut när jag vaknade. Mascaran hade kletat ut sig på kudden o pudret var världens kladdigaste! Jag kom iaf 20 min sent till skolan. Där fick jag skit som attans,utskällning för jag bettede mig som jagvetintevad. Jag var jävligt trött,hungrig (åt ju ingen frukost som sakt..),jag såg ut som en idiot också.. Och när läraren ba "Ta fram era SO böcker" så var det ända jag sa "Va!?". Haha hörde tydligen inte vad hon sa,var för trött för o lyssna.. Men men,efter skolan gick jag hem o fixa till håret lite o sminka om mig typ 3 ggr,haha. Sen plugga jag snabbt till SO provet imorn. Sen drog jag till Nadja o vi gick till Julia o Karro. Vi tog bussen till stan o åt på donken,fikade lite o så,myys. Köpte med mig hem en tröja bara,149 kr från Lindex. Typ nån stickad silver tröja med paljettet,skit snyggt! Aja,kom hem för en halvtimma sen,ska fixa en kopp latte nu o kolla lite avsnitt av PLL,puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback