Rubrik?

Hej finisar! Allt bra? Mår själv skit just nu.. Är på dåligt humör. Men men,det ska ni inte drabbas av! Iaf! Idag skulle jag o min familj egentligen ha fotografering. Mamma tyckte tydligen att vårt senaste foto blev dåligt,+ att den är fleera år gammal! Dessutom ska hon köpa en ny ram o ja,ni fattar? Så jaa,jag o hela familjen var fixade. Ny duschade och fin klädda,precis som man ska vara på fotografering. Klockan halv fyra står vi i utanför dörren. Det går 5 min o jag fick redan damp på att den där j*vla fotografen inte kom! Okej,jag hade tålamod 10 min till,klockan blev typ tio i fyra? Så tillsist banka farsan på dörren till "fotograferingsrummet". Sen kommer en man,typ en gammal gubbe som jobbar där o ba: "Nej,Christoffer är sjuk idag,vet ni inte om det?",vi ba: "nääej?",sen sa den där gubben att vi får ringa en annan dag nästa vecka om en ny tid för fotografering. Asså jag lacka fan ur! (förlåt för att jag svär),men lixom 20 min fick vi vänta? Och han skulle höra av sig till oss om han var sjuk? Så när vi kom hem så bytte jag om o träffa Julia så gick vi hem o titta på film o åt choklad. Sen drog jag hem o snacka i telefon,massa nya planer inför helgen ;) Men men,ska käka lite nu och sen blir det att titta på tv.. Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback