Rekommenderas!

Fått lite frågor om lite skönhetsgrejer. En fråga är såhär:
"Du är så fin! Såg dig i skolan i förrigår och du har så fint och lent hår!! Vad för produkter använder du?"
Svar: Haha tack så mycket ;) Asså produkter o produkter,lixom det enda jag använder är en bra balsam till håret när jag ska duscha. Och det är en baldäsam från "Wella" och den funkar så bra! Älskar mitt hår efter duschen. Känner mig alltid snyggare med lent hår och inte hår som fasnar när man kammar håret var fjärde millimeter! Så den tycker jag att ni verlkligen ska köpa! Dessutom så kostar den inte så mycket. Men tyvärr så kommer jag inte ihåg vart jag köpte den,men det var nån salong inne i Sthlm iaf! Plus att dom också har en annan variant fast i Schampo! Lika bra den också! :)
Här är balsamen.

Och här är Schampon,hoppas du/ni blev nöjda med svaret! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback