Onsdagsmys o planerna inför Lördag

Tänkte blogga lite. Kollar på film o messar på kik med Julia. Och självklart ska en skål med chips vara på plats,hehe. Lääängtar tills på Lördag,kommer hända många grejer! Vi ska på fest i Sthlm,typ väääärldens häftigaste asså! Det är en killkompis till Julia som har en fest i Sthlm på Lördag o han har bjudit as många dit. Jag är också med på listan,så jag känner mig redan taggad ;) Han fyller 18,så det

är ju lite speciellt,haha. Men en sak behöver jag hjälp med.. VAD KAN JAG KÖPA TILL EN SNART 18ÅRIG SNYGGING I FÖDELSEDAGSPRESENT?! Haha nej,men jag behöver verkligen er hjääälp! Skriv på kik eller bloggen eller vartsomhelst!! Innan Fredag,för på Fredag drar jag in till Sthlm City o köper,såå skynda på,Pussss ! :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback