Morgondagens planer

Hej allihop! Imorgon ska vi på nåt museum i Sthlm. Sen drar vi tillbax till skolan o har vårt SO prov.. Typ världens svåraste asså ! Efter skolan så har jag inte direkt nåt speciellt. Blir väl nån fika på Wayne's med Julia.. Asså jag måste faktiskt skärpa mig! Dag efter dag så fikar jag o käkar ner mig med chips o godis. Nästa vecka blir det att hålla sig till max 2-3 ggr i veckan. Shit,hur ska det gå? Är beroende av socker,haha! Och jag klarar mig inte utan donken,hehe standard restaurang! Menja,detr nog planerna! Juste! Vi ska o se nån fotbollsmatch som börjar fyra. Ärligt talat så hatar jag o se fotbollsmatcher,men lixom den är ju gratis,haha! Nej,men det är nog mest för att mina vänner avgudar dom o dom tvingar mig o komma o sitta på en äckligt kall läktare med massa fullisar framför mig?! Så var det sist jag blev tvingad att gå o se en match av tjejerna.. Aja,ska ta en snabb dusch o snacka lite i tele med världens finaste! Kram :*

Ja,jag är ju som sakt beroende.. Denna bild är tagen från idag,haha! KÄRLEK TILL DONKEN   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback