HAHAHAHA!!

Asså det är så sjukt roligt när folk alltid ska hetsa upp sig när man stavar fel på några ord? Haha,jag är ju ingen dataskrivare heller,alla gör fel! Visste ni inte om det? Det kallas MÄNNISKOR! Till o med djur gör fel. Fick en dryg kommentar om att jag borde lära mig stava. HAHA och så stavar personen själv fel?! ;) Lol,dubbelmoral. Som sakt,alla gör fel! Jag orkar inte va en lärare o rätta mina inlägg hela tiden. Snälla,ni fattar ändå vad jag skriver? Det skulle va en annan sak om jag skulle skriva "jag ska till stan"och jag skriver "dhdjs kdidiw lll" . Seriöst? Aja,pallar egentligen inte bry mig men ville bara rätta er nu och säga att jag är en människa och ALLA GÖR FEL IBLAND.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback