Godmorgon Lördag :)

Goooodmorgon bloggen! Vaknade med ett fett leende idag. Längtar till festen som f*n asså. Vid elva ska jag möta upp Julia på stan så ska vi hitta nåt till Sebbe till present! Skulle ju egentligen köpa en igår när jag skulle till Sthlm City,men det blev aldrig av pga. en anledning. Så vi åker idag istället ner till stan. Festen börjar runt halv 7-8 ungefär..? Så jag ska försöka att va hemma innan 5 iallafall. Måste hinna göra en del. Som t.ex:
Fixa outfit,sminka mig,fixa busskort (ska kolla om mamma har sitt busskort ledigt idag,annars köper jag en remsa,min tog slut igår) ,slå in presenten,plus att det inte tar direkt 5 min till Sthlm. Såå yes,det är en del. Kommer ta med mig mina grejer till Julia så fixar vi oss där. Dessutom så är stationen mycket närmare,bortsett från mig som måste byta två bussar,haha.. Men nu ska jag käka frulle o sen tar jag på mig nåt lätt ner till stan,ha en bra Lördag :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback