Freeesch!

Hej! Skulle egentligen bloggart när jag kom hem men jag hade ingen ord o va för trött :( Så tog en dusch,raka benen,måla naglarna i en härlig färg o snacka lite med Peter i skype,HAHA asså skönaste killen ever! Menja,var på stan idag med Julia. Vi åt på donken,fika på Wayne's (Haha tjockisar,i know),sen drog vi till BikBok o prova lite kläder oså. Seriöst,vill inte låta negativ o ge kritik oså men lixom äre bara jag som tänker "När ska Bikbok få in riktiga höstkläder?!" Okej,vissa stickade tröjor har dom fåt in. Men lixom när jag går igenom butiken så är det ända jag ser,linnen o shorts! Aja,vi drog sen till Ur&Penn o handla lite söta ringar,hihi^^ Sååå yes,sitter nu med lite choklad i handen o tittar på några avsnitt av PLL,PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback