Bloggarna - App du måste ha!

Hejhej! Tänkte på en grej när jag läste en blogg.. Jag tänkte starta en ny grej här på bloggen som heter "App du måste ha!". Då rekommenderar jag vissa bra appar och skriver lite om dom. Just nu har jag en HTC,har inte min Iphone längre pga en grej. Men tyvärr kanske inte apparna kommer finnas för dom som har App Store. Menja. Tänkte rekommendera en superbra app för alla er som dagligen brukar läsa storbloggares bloggar! "Bloggarna" är en app där du kan läsa Kissies,Blondinbellas,Kenzas,Paows och Gossips bloggar! Tycker det är rätt jobbigt att gå in på datan eller att man måste in på webben i mobilen o söka på varenda blogg. Men nu har jag alla bloggar jag vill läsa i en o samma app. Smart va? Egentligen ska man kunna läsa Fokis blogg också men det kommer upp en ruta så att man inte kan läsa den. Men allmänt så är den bra! Dessutom vill jag tillägga att inläggen t.ex Kenza gör på sin blogg,dem inläggeb kan komma kanske 1 h senare på denna app. Eller mindre än en timma. Såå yes,den appen tycker jag att ni ska ladda ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback