Ang. Justin Bieber osv..

Tänkte tala ut om en grej ang Biebs. Jag är inte en belieber,men jag är ingen hater till Justin. Det finns en grej jag ofta ser runt om i internet,och framför allt på facebook. Det är en bild på både en liten afrikansk pojke som bär typ två hinkar vatten till sin familj som inte har rent vatten. Och bredvid den bilden på den lilla pojken så är det en bild på Justin Bieber. Och rubriken på denna bild är då "Who's the real man?" och så ska man trycka på "gilla" för den lilla pojken och kommentera bilden för Justin. Asså va i helvete jämför ni ALLTID Justin när det gäller manlighet?! Är inte han också man,som dom andra? Varför inte jämföra med t.ex Robert Pattinson eller alla killar i One Direction? Skit samma,varför just Justin heela tiden!? Visst,den lilla pojken är stark nog o duktig att göra detta för sin familj,men har Justin gjort nåt dumt eller? Och det roliga är att på bilden så håller killen i två hinkar och hans ansiktsuttryck ser verkligen lidande ut,medans dom lägger en bild på Justin när han minglar?? Haha klart man inte kan jämföra då. Jag vet mycket väl att Justin gjort en stor insats för fattiga och andra,jämfört med andra kanske mer "manligare" killar. Nej,jag tycker att inte det är rättvist o jämföra Bieber med allt o alla! Vad tycker ni? Hiss eller Diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback