Tips på bra bloggar osv!

Hej babes. Tänkte tipsa om lite bra bloggar som jag dagligen läser.

www.skvallerbloggens.se
En jättebra skvaller blogg enligt mig! Dom skriver om storbloggare i Sverige och uppdaterar bloggen flera ggr per dag!

www.juliahofsweden.myshowroom.se
Denna blogg drivs av en 14 årig tjej vid namn Juliah Strand som har gptt igenom många händelser kring hennes familj. Tre av hennes familjemedlemmar,vilket är hennes mamma,pappa o syster har dött vid tre olika händelser. Kika in i hennes blogg där hon delar med sig av sina tankar,känslor,vardag,shopping,fester o en massa mer!

www.kissies.se/www.kenzas.se
Haha,jag borde nog inte ens skriva upp dom? Nej men självklart står dom också med på listan då dom är mina favorit bloggerskor!

så,det var några bloggar som jag fick med. hoppas ni gillar dom! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback