Svar på frågor.

Har fått in en del frågor o sånt,så tänkte ta o svara på några av dom.

Vem är din favoritblogg/bloggare? Min. HAHA nej,men jag läser oftast Juliahofsweden,Kenzas,Kissies,Hugos o några av mina vänners..
Förebild? Min mamma.
Vart handlar du mest? Bik Bok,Gina,HM..
Är du oskuld? Haha,varför är det så intressant för? Men ja,det är jag.
Bästa vänner? Julia,Karro,Nadja,Nathalie..
Hur många kan du lita på? Typ hela min familj,en del av mina vänner,lärare,kurator osv..
Vilket humör är du på just nu? Glad!!,Fredag imorgon juu! :D
När skratta du sist? I skolan,HAHAH.
Är du nöjd med dina betyg? Vissa av dom ja.
Vad har du för mobil? Just nu har jag en Samsung Galaxy S2. Men väntar på en iPhone5.
Har du en kille? Nepp,haffa på ba!,haha.
Har du nånsin varit olyckligt kär? Japp det har jag,kändes inte så kul direkt..
Favvo serie? Gossip girl såklart.
Tränar du? Har försökt o göra det i ett halv år nu men har fullt upp med skolan osv. Eller så blir det såhär,"nä,men jag tar det nästa dag istället",och så blir det inget av! haha,typiskt mig lixom..

Så,blev ganska många frågor,men hoppas ni blev nöjda,PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback