Min dag

Hej alla fina! Förlåt för att jag inte bloggat på hela dan,men har inte varit hemma på typ hela dan. Menja,var på stan med Julia o Nadja. Vi sprang i butiker o kollade lite grejer. Köpte med mig hem ett sött nagelkit från Kicks för 299 kr. Där får man bland annat med nagellack,filar o sånt för naglar. Perfekte till en Söndag då det är min "ta hand om mig" dag. Sen drog jag hem o plugga i en halv timma innan Karro ringde o sa att vi kunde träffas. Så vi drog ut o träffade på Lukas o Felix så chilla vu galet till halv åtta. Drog hem sen för att kolla på Solsidan o äta massa gott. Så fixade en kopp te o tog fram en bit kladdkaka med glass,mys. Och jaa,nu messar jag med en massa på kik,såå det blir nog så resten av kvällen,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback