Back again

Hej bloggen! Som ni ser så har jag tagit en liten bloggpaus,runt 3 veckor som ni ser och det var nog lite dumt att jag inte skrev det för ni förväntade nog er en massa inlägg o så. Men iaf. Under höstlovet var jag bland annat på kryssning till Estland med släkten. Jätte trevligt. Dagen efter var det halloween och en av killarna i klassen bjöd in alla till hans party. Skit läskigt när man skulle in,det var bara svart! Men sen tände dom ljus o så o satt på musik,så det var trevligt. Efter festen drog jag,Felicia,Nadja,Julia o Karro på bus eller godis. HAHA,snacka om att ALLA sov då! Klockan var typ 1 o det ända vi godiset vi fick var lite karameller av en tant (öh,skit gott..). Men bättre än ingenting,kan man säga! Sen har jag shoppat en massa. Nya uggs,stoor tjock halsduk,en ny snygg jacka från Hollister,stickade tröjor,jeans o ja,lite av allt,haha. Men men,höstlovet var super. Nu är skolan igång igen så det är väl bara att rulla på samma bana! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback