SOLSIDAN

Heyy babes! Just nu sitter jag bänkat framför Solsidan med jordgubbar och en Ben&Jerry's,nice! ;) Idag har jag fikat lite på stan med Nathalie. Gick dessutom runt som en galning efter converse med platå,men det verkar som om jag får online-shoppa dem istället,tips på någon bra hemsida man kan köpa såna? Måste verkligen ha dem! Kan lätt piffa upp en tråkig outfit,lite smycken bara,en enkel tröja och jeans,och så klart! Funderar på att köpa i vit,såg att Kissie har såna,sjukt snygga! Men nu ska jag fortsätta käka glass o jordgubbar,sen ska jag försöka lägga mig lite tidigare idag,imorgon ska jag med ett 7-timmars tåg ner till Lund för att träffa pappa. Får se hur uppdateringen blir imorgon då.. Puss sålänge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback