TANKAR/ÅSIKTER

Tänkte lägga ut mina tankar/åsikter om allt Sverige gjort för invandrare osv. Först höll jag det personligt,men såg att fler o fler vågade lägga ug sina åsikter mm,så varför skulle det vara fel med mina åsikter? Håller ju ändå med om en del grejer. Sverige har ju ex tillåtit att ha böneutrop,som vissa stört sig på jätte mycket. Jag däremot blir inte så irriterad på det eftersom det inte är i närheten av mitt område. Men jag tänker på folket i området,Fittja då alltså. Fler o fler flyr därifrån för det blir lixom ett litet flyktingsstad om jag kan säga så.. Jag blir har verkligen INGET emot invandrare. Jag är ju halv grek lixom? Men kan knappt grekiska förutom hej,hejdå o såna lätta ord. Dessutom så är jag född i Sverige. Men nästan alla mina vänner är invandrare,alla invandrare jag känner är as sköna! Fett med humor,skratt,snyggingar oxå,haha skojar. Men jag förstår inte varför folk vill att vi ska anpassa oss efter deras traditioner/religoner. Sverige är ju knappt kristet längre eftersom folk kommer hit o härjar? Skyller absolut inte allt på invandrare. Sverige har en hel del i detta oxå. Dom sjunker så lågt och vågar inte säga emot eller nåt,som ex "Vi har aldrig haft böneutrop i Sverige eftersom det inte tillhör vår religon och tradition i Sverige". En annan grej. Eller flera grejer. Bla att dom tagit bort pepparkakagubbarna i rn.viss skola och tagit bort en svart gubbe i Kalle Anka? Varför inte vara glad att dom har med alla hudtyper. Nej,ni vill ju ta bort dom? Är inte det ännu mer rasistiskt mot er mörkhyade? Varför inte bara acceptera det o va glad? Asså fan vad jag blir irriterad på Sverige. Varför kan vi inte va som andra? Aldrig i livet att ex Danmark skulle göra detta. Alla våran Kalle Anka som jag sett sen jag var liten,dom roliga pepparkakasbuggarna. Vad är next lixom? Sluta med brun bröd eller? Nej,fan va löjligt asså.. Hoppas att detta ändrar sig snart.. Tack för mig,hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback