SNÖKAOS/SKIT DAG

Asså shit! Har ni sett snön? Jag var ute o frys i 2 o en halvtimma för aty ingen j*vla buss kom för dom blev typ inställda. Och tillslut kom en bussj*vel och vad gör den då?! Åker förbi min hållplats! Asså fan för SL.. Så jag fick vänta 30 min till,och då kom en buss! Men den åkte så jäkla segt att min farfar skulle kunna köra racerbil som den! Men iaf. När jag ÄNTLIGEN kom hem så hade jag inga nycklar (!!). Mamma: Jobbet,Pappa: På nått skit i Stockholm med jobbet,syrran: Träning. Jaha? Vad finns mer kvar lixom?! Och så står jag där som en snögubbe full med snö och j*vligt hungrig. Min mamma kommer inte hem förrän 7 ikväll,samma med pappa,t.o.m lite senare också. Min syrra har träning till 6 o sen ska hon till en kompis med MINA nycklar. Jag pallade inte vänta 1 min mer,så jag drog till Karro. Gick inga busser dit direkt,men man fick gå en liten bit (som jag trodde var sååååå värt,men det kunde dra åt skogen för Karro var inte hemma). Ååh gud,kände lig som ett gatubarn. Seriöst. Verkligen. Men när jag kom tillbaka så var dörren öppen. Och det var min moster som var hemma HELA TIDEN. Hon sa att hon låg i soffan o kolla på tv o väntade o väntade på att jag skulle komma. Sen somna hon i soffan o hörde inte när jag knacka på.. Hade lust o hämta en hammare.. haha. Menja. Vilken skit dag asså! Och sen ringer Karro o säger "Malin jag var inte hemma när du kom,var hos Nadja. Mamma sa att du kom,så du kan komma nu om du har lust",Jag: "NU?!! Driver du med mig mannen! haha,du vill inte veta vad som hänt asså.." Men.iaf. Nu förtjänar jag en STOR o god middag o ett varmt o låångt bad. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback