Middag

Hej babes! Allt bra? Med mig är det toppen iaf! Är så sjukt taggad till julen osv! Då ska vi fira det hemma hos oss. Vet att det kommer bli KAOS med alla barnen o så,men vafan ska man göra lixom? Barn e barn,vet själv hur det är.. Men iaf. Nyår kommer nog bli ännu roligare!! Gissa varför? Jo,vi ska åka kryssning då med HELA släkten. Gud va kul!! Asså kommer hända MYCKET mer under lovet. Men två av grejerna är ju självklart julen o nyår. Menja. Julia kom hit för ett tag sen. Hon skulle "bara" lämna mina byxor som jag glömde hos henne,men vi börja snacka hit o dit. Så tillslut blev klockan halv 6,mamma hade gjort tacos precis då,så Julia åt det hos oss sen plugga vi i typ 5 min (hehe),och ja,nu sitter jag här helt ensam hemma! Ska som vanligt plugga nudå,ses sen,Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback