Läxor-

Åh fyfan! Vem HATAR inte läxor? Och speciellt SVÅRA läxor. Vill hellre shoppa på stan eller se på någon rolig film. Skulle egentligen på bio idag med lite vänner,MEN,jag hade FULLT med läxor. Asså verkligen FULLT. Inte så konstigt,snart är det jullov,eller ursäkta mig,"vinterlov",haha,har ni hört det där tramset? Samt om pepparkakorna. Har lite blandade tankar o åsikter om det där,men det håller jag för mig själv. Ja iaf. Det är vinterlov snart,och vi ska få terminsbetyg osv. Och det kommer bara mer,mer o mer läxor för att lärarna ska se sista terminen hur bra man har varit. Whatever,det är nog inte så viktigt och prata om. Eller läxor är viktiga. Men inte så viktiga i mina inlägg! Menja. Har jätte mycket läxor,så vettefan hur jag tänkte när jag tog fram datorn och börja blogga. Ska fortsätta plugga ett litet tag nu. Sen åker jag mot pizzan o köper pizza till mig själv. Haha,spontant bara ;) Sen drar jag hem igen o vet fan inte vad jag ska göra. Kanske se på film? Eller tv. Aja,skitsamma. Bloggar kanske mer sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback