HALLOOW

Tjatja. Blev väckt av min lillesyrra som ba "MAAAALIN MALIN,DET ÄR JACK PERRY PÅ TV,AAAAAA KOM NUUU!!!!". Och så går jag ut och ser Debatt på tvn? Sen gapskrattar hon som om det var roligt? VEM FAN BRYR SIG OM JACK PERRY,SÅLÄNGE JAG SOVER SÅ SKA INGEN VÄCKA MIG TILLS JAG VAKNAR,OCH SPECIELLT PÅ EN JÄKLA LÖRDAG! Aja. Knäpp morgon jagvet,men så är det ibland,hoho. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Jag och Karro hade ju tänkt oss gå på bio. Men inget är helt säkert nu. Vet inte vilken film vi ska se heller. Tips? Kom med tips! haha. Menja. När klockan ändå är NIO,så ska jag käka frulle strax o sen klä på mig fär att storhandla med mami *suck*. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback