God morgon!

God morgon sunshines! Vaknade precis med en latte framför teven. Inte så roligt att jag sovit bort halva dagen (typ),men jag hade det såå kul igår! Vi var typ bara på hemmafesten i 1 o en halvtimma,sen drog alla ut på fest ute o fan va kaos det blev lite i början,men det löste sig sen o alla damsade tills dom dog i fötterna! En av dom var verkligen jag.. hehe ;) Drog hem med Julia nån gång inatt. Hon slagga här så de var mys,fast vi knappt var vakna utan somna om direkt. Menja. Idag blir det en lugn dag. Kanske ska dra o träna? När gjorde jag det sist? Åh gud,typ 5 månader sen.. Inte bra Malin,inte bra! Annars drar jag nog till stan o fikar,köper julklappar osv.. Puss sålänge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback