Fight vid Plusgymnasiet i Gbg igår

Alla har nog hört ang bråket som hände igår i Göteborg? Fkn 500 pers gick på 1 tjej! Herregud,att man ens kan.. Skäms fan över folket här ibland. Det var inte bra av tjejen att göra fejk konto och hänga ut 13 åringar o kalla dom slampor,men man kan väl anmäla det istället för att hämta 500 pers på EN tjej. Hur sjuk får man va? Kan knappt fatta det. Blev tårögd när jag fick höra det. Stackars människa. Dessutom var det ju inte bara hon,utan en grupp på 11 pers om jag inte har fel! Men iaf. Detta är min åsikt. Och jag tror nog att en del håller med mig va? Hur mår tjejen nu lixom? Att hela gymnasiumet gick på henne? Ni har fan förstört hennes liv kan man säga. Asså,tror ni att hon nästa dag bara glömmer bort det eller? Jag skulle fan flytta till Kina istället för att gå i den jäkla skolan efter det som hänt.. Usch,vilka människor det finns asså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback