~BILDER FRÅN MIN SOMMAR 2012~


















Bild 1/Var för första gången i Tyskland,har lite småkusiber där från pappas släkt. Går in i en skit stor galleria och där ser jag... STARBUCKS! Mitt paradis! Köpte 40 st Starbucks latte,mums! Bild 2/Köpte rosa leopard klistermärken till tårna,fina till sandalerna! Bild 3/Var i Gröna Lund tills stängning med en massa folk,skit kul! Bild 4/Var på bio med Julia o Nathalie o såg "The dark knight rises". Bild 5/Fötter..? Haha. "Härliga brunbrända sommarfötter",pff LOL! Bild 6/Var på circus med mina småkusiner i Tyskand,jätte bra uppträdande faktiskt,hade inte förväntat mig det! Bild 7/Glass time! Bild 8/Lite sommar shopping med min fina kusin vitamin. Bild 9/Firade min systers 11 årsdag den 11 Juli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback