Annandag jul

Yes yes,annandag jul! Samt start på Mellandagsrean,haha skojar! Men ändå? Lixom man kan ju hitta allt till ett billigare pris? Menja. Var ju i stan idag o trängdes bland allt folk! Kom hem med en stickad tröja och ett silvrigt-mettalic halsband.. lyckat,nja,kanske inte om jag jämför min kompis som messade mig "Malin,kom o möt upp mig vid hållplatsen,har typ tjugo påsar fulla med kläder,behöver hjälp o bära dom in i bussen!",haha,aa visst kan jag hjälpa dig med dina "problem",kom ju ändå ut med en påse. Aja. Idag ska jag bara ta det chill. Kolla på någon film,fixa naglarna lite inför nyår,snacka en massa i telefon och kanske onlineshoppa nåt? Maybeee.. Får se helt enkelt. Vad ska ni göra idag/ikväll? PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback